Niicole ! ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Nicole ♥ - 30 november 2011 08:22

Heej :) !




nu sitter här i skolan och det är tråkigt .........!

Av Nicole ♥ - 29 november 2011 20:39

Tja , Tja ! <3




Nu sitter man här i soffan och myser med datan och både kollar på gustavsson 3 tr Ass bra , Imon är det skola jippi ! <3 Ajja skulle bara skriva nått snabbt så hejdå <3

Av Nicole ♥ - 29 november 2011 11:50

Hej !:!:!:!




nu sitter man här och bloggar medans man äter godis i smyg, och snart börjar lektionen ! <3   Och i skolan är såklart sjukt sjukt sjukt tråkigt ...  ! Men  Jag har inget val jag måste gå till skolan ...   Jaja Nu har vi iaf rast och snart ska vi gå in och ha   Engelska Asåå det är det tråkigaste ! Och senare sen har vi spanska och det är ganska skojj iaf    Och Tänker bara på Mamma Längtar efter henne , Mamma kan du inte komma hem från Thailand nu ?    !.!.!.!.!   Ajja måste dra ses ! <3NU SITTER JAG HÄR PÅ RAST -.- MEDANS RENGNET ÖSER NEJ ! Kram / Nicole Puss pusss !   

Av Nicole ♥ - 29 november 2011 07:30

nu är det tråkiga skola sjukt jobbigt !!!! aso hatar bara skolan ;o


'    

Av Nicole ♥ - 28 november 2011 20:04

Nån som säljer chiuaua ?? <33 måste verkligen ha en !

Av Nicole ♥ - 28 november 2011 16:24

 Hejsvejs  ! :)


Nu sitter jag här i soffan och tråkar , vi var på vinden nyss och det slutar aldrig    Och det var sjukt läskigt    men det jobbigaste är att ingen tror oss !! Ajja idag somna jag typ mitt i en lektion i skolan xD var sjukt trööttt ska nog lägga mig lite tidigare idag , och i skolan hade vi idrott att man skulle typ slå rekord Jag stod på ett ben typ nått med 35 Minuter och när man var klar och skulle gå ramla man typ omkull Och man hade sjukt ont i benen , Jag saknar min mamma sjukt mycket jag vill bara att hon är hemme nu !!   Så det har vart en jätte tråkigt Måndag Imon är det Tisdag Och då måste man till skolan jag  hatar skolan !! fast vem gör inte det precis  









 

Jag önskar det var lov ist , eller om jag var sjuk i typ en månad XD <33 Ajja jag trivs iallafall i stenugsund ... !  Jag har iaf inte haft en rolig dag ska jag säga er ;) ! Hoppas det blir storm igen för då får vi skjuts (stav) til skolan     Och tänkte äta nått snart och kankse kolla på film :) Och jag har ass mkt läxa denna veckan :( aso en sak att jag hatar att gå till skolan för vi har typ ass långa backar och det är sjukt jobbigt !!! Och Michelle gråter som attans bara för det där med Andarna ! / Hejdå Kram Nicole ! <3  

Av Nicole ♥ - 28 november 2011 09:18

Hej ! <3



Nu sitter man här med Emma Ebba Elin, och "gör" medeltiden   Och jag hatar medeltiden , men jag sitter och bloggar ist !   Men Snart har vi Rast    Men ajja     vi måste "Jobba" X) ses / Kram NICOLE ! <3

Av Nicole ♥ - 28 november 2011 01:17

Ass Läskigt sover på en vind med Michelle Jacobsson Sanna Carlsson Och Det flyger nallar over allt och den är ingen där Precis när lampan släcks så flyger det och hörs massa ljud det är verkligen skit läskigt och sen flyger Sanna Carlsson klåtter tavla ner ass läskigt ljud och Michelle Jacobsson Tror att det är Malcolm Jacobsson Men det är det inte för jag gick ner och han sov aso Ass läskig jag och sanna tror det spökar elr nått man hör massa ljud och michelle gråter för det är så läskigt så vi får trösta henne hela tiden , men seriöst det är as mkt ljud.... :'( Villl nån komma och trösta mig xd ? ♥ Ajja vi kan iaf inte sova -.- Sjukt Läskigt sitter och halvgråter !   

Presentation


hej jag heter Nicole och är 11 år ska fylla 12. detta är min blogg och komentera gärna bilderna .jag går i konståkning och brukar rykta hästar.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vilket Klädesmärke gillar ni mest ?
 Bik Bok
 Nelly.com
 Lindex
 kapphal
 cubus
 Jc

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

♥ ❤ ❤ ❦
★ ☆ ✰ ✭ ✰ ✳ ❅ ☃
♩ ♪ ♫ ♬
Link: http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/#ixzz1hMdA6OIy

www.Diincandy.bloggplatsen.se

hjärtan

hjärtan

hjätan

framsida

fallande hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards